Potrzebujesz
pomocy?

Wyniki wyszukiwania:

Jak zainstalować darmowy certyfikat SSL Let’s Encrypt?

W ramach naszych usług udostępniamy możliwość skorzystania z darmowego certyfikatu SSL Let’s Encrypt. Aby aktywować certyfikat SSL dla domeny, konieczne jest aby spełniała ona jeden z poniższych warunków: W celu wygenerowania certyfikatu SSL od Let’s Encrypt, zaloguj się do Panelu administracyjnego. Następnie po wyświetleniu się ekranu głównego odszukaj na liście domen tę, dla której chcesz […]

Jak wyświetlić błędy PHP?

Aby włączyć wyświetlanie błędów PHP, należy zalogować się do Panelu administracyjnego, a następnie przejść do zakładki Konfiguracja. W kolejnym kroku odszukaj sekcję Ustawienia logów PHP. Aby włączyć wyświetlanie błędów oraz komunikatów PHP aktywuj opcje Pokaż błędy PHP oraz zachowaj zmiany klikając w Zapisz zmiany. Po zapisaniu zmian możesz przejść do ustawień domeny. W tym celu […]

Jak zmienić adres e-mail do logowania w Panelu administracyjnym?

Aby zmienić adres e-mail, za pomocą którego logujesz się do naszego panelu, w pierwszej kolejności zaloguj się do Panelu administracyjnego. Następnie korzystając z rozwijanego menu z nazwą użytkownika, wybierz opcję Twój profil. W kolejnym kroku wprowadź w formularzu swój nowy adres e-mail oraz zapisz zmiany przyciskiem Zapisz zmiany. Korzystając z formularza, możesz również zaktualizować imię […]

Jak zmienić hasło do konta w Panelu administracyjnym?

Aby zmienić hasło, za pomocą którego logujesz się do naszego panelu, w pierwszej kolejności zaloguj się do Panelu administracyjnego. Następnie korzystając z rozwijanego menu z nazwą użytkownika, wybierz opcję Zmień hasło. W kolejnym kroku wprowadź w formularzu: Wprowadzone zmiany zachowaj, klikając w przycisk Zapisz zmiany.

Jak dodać dodatkowe kontakty techniczne dla konta?

Aby dodać dodatkowy kontakt techniczny, zaloguj się do Panelu administracyjnego. Następnie korzystając z rozwijanego menu z nazwą użytkownika, wybierz opcję Kontakty. W wyświetlonym formularzu uzupełnij dane dotyczące nowego kontaktu technicznego. Formularz pozwala również na wybór zakresu powiadomień, jakie mają być wysyłane na adres techniczny. Możesz wykorzystać go na przykład do kontaktu pomiędzy nami, a Twoim […]

Jak zaktualizować dane Abonenta konta w Panelu administracyjnym?

Aby zmienić dane Abonenta konta, zaloguj się do Panelu administracyjnego. Następnie korzystając z rozwijanego menu z nazwą użytkownika, wybierz opcję Dane konta. W wyświetlonym formularzu możesz zaktualizować swoje dane Abonenta oraz adres e-mail, na który wysyłane są powiadomienia dotyczące usług. Formularz pozwala również na wybór domyślnej metody płatności za faktury proforma oraz daje możliwość wskazania […]

Jak uruchomić funkcję Catch-all?

Funkcja Catch-all dla poczty to opcja, która pozwala na odbieranie wszystkich wiadomości e-mail wysłanych na dowolny adres w danej domenie, nawet jeśli taki adres nie istnieje lub jest błędnie wpisany. Dzięki temu można uniknąć utraty ważnych wiadomości lub informować nadawców o poprawnym adresie. Aby aktywować funkcję Catch-all dla domeny, należy przejść do zakładki Poczta oraz […]

Jak dodać zadanie CRON?

Aby dodać zadanie CRON, zaloguj się do Panelu administracyjnego. Następnie przejdź do zakładki Zadania CRON. W tym miejscu wyświetlona zostanie lista wszystkich aktualnie dodanych zadań na Twoim koncie hostingowym. W celu dodania nowego zadania kliknij w przycisk Dodaj zadanie. W wyświetlonym formularz uzupełnij podstawowe informacje na temat dodawanego zadania: Kolejny krokiem jest określenie bardziej szczegółowych […]

Jak zmienić czułość ochrony antyspamowej?

Aby zmienić czułość ochrony antyspamowej, należy zalogować się do Panelu administracyjnego, a następnie przejść do zakładki Konfiguracja. W kolejnym kroku odszukaj sekcję Ochrona antyspamowa. Aby zmniejszy lub zwiększyć czułość ochrony przesuń suwak w lewo (dla zmniejszenia) lub w prawo (dla zwiększenia). Wprowadzone zmiany są globalne dla wszystkich skrzynek pocztowych utworzonych na koncie hostingowym. Zachowaj wprowadzoną […]

Gdzie znajdę faktury proforma i VAT?

Aby uzyskać dostęp do faktur, zaloguj się do Panelu administracyjnego. Następnie z prawego paska pomocniczego odszukaj widżet Proformy do opłacenia – znajduje się on pod informacjami o aktualnie posiadanym pakiecie hostingowym. W tym miejscu wyświetlane są ostatnio wystawione faktury proforma wymagające opłaty. Klikając w przycisk Wszystkie faktury, zostaniesz przeniesiony do listy zawierającej wszystkie wygenerowane na […]

Jak utworzyć własną kopię zapasową strony?

Aby własną kopie zapasową strony, zaloguj się do Panelu administracyjnego. Następnie przejdź do zakładki Strony i domeny oraz wybierz z niej pozycję Lista domen i stron. W tym miejscu zostanie wyświetlona lista wszystkich aktualnie dodanych do hostingu domen. Kliknij w ikonę strzałki, aby przejść do jej podsumowania oraz ustawień. W następnym kroku przejdź do sekcji […]

Jak przywrócić kopię zapasową bazy danych?

Aby przywrócić kopie zapasową bazy danych, zaloguj się do Panelu administracyjnego. Następnie przejdź do zakładki Backup, w której dostępne są wszystkie utworzone kopie zapasowe. W kolejnym kroku przejdź do sekcji Sytemowe kopie zapasowe baz danych. Z listy dostępnych baz, wybierz tę, dla której chcesz rozpocząć proces przywracania danych. Po rozwinięciu szczegółów wyświetlone zostaną wszystkie dostępne […]

Jak przywrócić kopię zapasową plików strony?

Aby przywrócić kopie zapasową plików strony, zaloguj się do Panelu administracyjnego. Następnie przejdź do zakładki Backup, w której dostępne są wszystkie utworzone kopie zapasowe. W kolejnym kroku skieruj się do sekcji Systemowe kopie zapasowe domen. Z listy dostępnych domen, wybierz tę, dla której chcesz rozpocząć proces przywracania danych. Po rozwinięciu szczegółów wyświetlone zostaną wszystkie dostępne […]

Jak często przygotowywane są kopie zapasowe?

Systemowe kopie zapasowe obejmują zarówno pliki stron WWW jak i bazy danych. Kopie zapasowe tworzone są raz dziennie oraz przechowywane są przez okres 7 dni. W ramach naszych usług możesz tworzyć również własne kopie zapasowe bezpośrednio w Panelu administracyjnym. Funkcja ta jest szczególnie przydatna, zanim rozpoczniesz realizację ważnych prac konserwacyjnych na swojej stronie np. instalacji […]

Jak utworzyć listę mailingową?

Lista mailingowa jest bardzo przydatną funkcjonalnością, pozwalającą na przypisanie aliasu skrzynki pocztowej do wielu odbiorców. Aby utworzyć listę mailingową, zaloguj się do Panelu administracyjnego. Następnie przejdź do zakładki Poczta i wybierz pozycję Listy mailingowe. W oknie zostanie wyświetlona lista wszystkich utworzonych dotychczas list mailingowych. W kolejnym kroku kliknij w przycisk Dodaj nową listę. Korzystając z […]

Jak utworzyć alias pocztowy?

Aby dodać alias dla skrzynki pocztowej, zaloguj się do Panelu administracyjnego. W kolejnym kroku z listy zakładek wybierz pozycję Poczta, oraz Lista aliasów pocztowych. W tym miejscu zostanie wyświetlona lista wszystkich utworzonych aliasów dla skrzynek e-mail. Następnie kliknij przycisk Dodaj nowy alias. W wyświetlonym formularzu wprowadź: Wprowadzone zmiany potwierdź przyciskiem Utwórz alias pocztowych. Utworzony alias […]

Jak utworzyć skrzynkę pocztową?

Aby dodać nową skrzynkę pocztową, zaloguj się do Panelu administracyjnego. Następnie z zakładki Poczta, wybierz pozycję Lista kont pocztowych. W wyświetlonej zakładce wyświetlone zostaną wszystkie dotychczas utworzone konta e-mail, aby dodać nowe, kliknij w przycisk Utwórz konto pocztowe. Korzystając z dostępnego formularza wprowadź: Po uzupełnieniu formularza zapisz zamiany klikając w przycisk Utwórz konto pocztowe. Utworzone […]

Co to są aliasy domeny oraz jak je dodać?

Aliasy domeny pozwalają na skierowanie nowego adresu domeny na katalog innej domeny, w której posiadasz już stronę internetową. Funkcja ta przydatna jest w przypadku chęci uruchomienia wielojęzycznej wersji serwisu korzystającej z wielu rozszerzeń domen. Aby dodać nowy alias domeny, zaloguj się do Panelu administracyjnego. Z dostępnych zakładek wybierz Strony i domeny, a następnie Lista aliasów […]

Jak dodać nową domenę do hostingu?

Aby dodać nową domenę do konta, zaloguj się do Panelu administracyjnego. Następnie kliknij widoczny w prawym górnym rogu przycisk Dodaj domenę. Wyświetlony zostanie prosty formularz, w którym możesz wprowadzić nazwę domeny oraz jej opcjonalny opis. Potwierdź wprowadzone dane klikając w przycisk Dodaj domenę. Domena zostanie automatycznie dodana do Twojego konta oraz będzie widoczna na ekranie […]

Jak przypomnieć hasło do Panelu administracyjnego?

Aby przypomnieć hasło do swojego konta, przejdź do ekranu logowania do Panelu administracyjnego. Pod formularzem logowania znajdziesz odnośnik Nie pamiętasz hasła? – za jego pomocą rozpoczniesz proces resetowania hasła. Następnie, w formularzu wpisz swój adres email, który podałeś podczas tworzenia konta. Po kliknięciu na przycisk Wyślij nowe hasło zostanie wygenerowane i wysłane na wskazany adres […]

Automatyczny instalator strony WWW

W ramach oferowanych usług zapewniamy możliwość szybkiej, bo trwającej dosłownie 3 sekundy, instalacji popularnych skryptów CMS: Aby dokonać instalacji wybranego skryptu, należy zalogować się do Panelu administracyjnego. Następnie przejdź do sekcji Instalacja skryptu, która dostępna jest pod listą dodanych domen. W formularzu wybierz domenę, dla której chcesz wykonać instalację oraz skrypt. Wybór potwierdź kliknięciem w […]

Jak utworzyć konto klienta?

Konto w panelu klienta 3hosting.pl jest niezbędne, aby skorzystać z naszych usług. Aby je założyć należy złożyć zamówienie na nową usługę – hosting lub domenę. Po złożeniu zamówienia konto jest od razu aktywowane, a nowy użytkownik jest od razu zalogowany. Jak złożyć zamówienie na nowy hosting? Jeżeli chcesz złożyć zamówienie na nowy hosting, przejdź na […]

Jak zmienić wersję PHP?

Aby zmienić wersję PHP, należy zalogować się do Panelu administracyjnego. Następnie wybierz zakładkę Konfiguracja. W wyświetlonej zakładce przejdź do sekcji Wersja PHP, która zawiera selektor zmiany wersji PHP. W ramach naszych usług dostępne są następujące wersje PHP: Po wybraniu wersji PHP kliknij na Zapisz zmiany. Zmiana będzie widoczna od razu dla wszystkich domen dodanych do […]

Jak zmienić hasło do głównego konta FTP?

Aby zmienić wersję PHP, należy zalogować się do Panelu administracyjnego. Następnie wybierz zakładkę Konfiguracja. W wyświetlonej zakładce przejdź do sekcji Zmień hasło głównego konta FTP. W kolejnym kroku uzupełnij pola “Hasło” oraz “Powtórz hasło“, nowym hasłem, z którego chcesz skorzystać. Klikając w przycisk Generuj hasło, automatycznie zaproponujemy Ci unikatowe i bezpieczne hasło, z którego możesz skorzystać. Po uzupełnieniu […]

Jak utworzyć dodatkowe konto FTP?

Mając na swoim serwerze kilka domen możesz powierzyć wykonanie stron internetowych zewnętrznej firmie lub osobie. Aby ograniczyć dostęp tylko do jednej domeny, którą udostępniasz możesz utworzyć dodatkowe konto ftp i zdefiniować katalog, poza który osoba z niego korzystająca nie wyjdzie i zobaczy tylko to co jest w tej lokalizacji. Wykorzystując dodatkowe konto ftp możesz też […]

Informacje o Twoim serwerze

Po zalogowaniu się do serwera jako pierwszą zobaczysz stronę z podsumowaniem Twojego serwera. Znajdziesz tu informacje o jego parametrach, a także informacje o zużyciu jego zasobów i wykorzystanych limitach.

Jakie dostępne są sposoby filtrowania SPAMu?

Istnieje kilka poziomów filtrowania spamu i wirusów na Twoim serwerze. Zanim serwer pocztowy zdecyduje co zrobić z mailem, przechodzi on przez cztery elementy ochrony przed spamem i wirusami. Listy RBL – Na początek każdy mail jest sprawdzany czy serwer pocztowy nadawcy nie znajduje się na listach RBL – czyli spisie serwerów które rozsyłają spam. Jeżeli […]

Jak wykonać transfer domeny?

Jeżeli masz już wykupioną domenę u innego registrara — nic nie stoi na przeszkodzie, aby taką domenę przenieść do nas. Aby wykonać transfer domen musisz zalogować się do panelu klienta.

Jaki jest adres do phpMyAdmin?

Adres do phpMyAdmin jest widoczny po zalogowaniu się w panelu zarządzania serwerem. Po zalogowaniu się kliknij na Bazy Danych a następnie na *Lista baz danych. Kliknij na wybraną Bazę Danych aby poznać jej adres oraz dane. Możesz tam również zmienić hasło użytkownika bazy danych.

Jak mogę zarządzać moją bazą danych?

Najprostszą metodą zarządzania bazami danych jest phpMyAdmin, który oczywiście jest zainstalowany na naszych serwerach. Posługując się danymi z wcześniejszego pytania użyjemy owych danych wchodząc na adres panelu phpmyadmin podanego wyżej. Po wpisaniu adresu bazy w przeglądarce – pojawi się informacja o certyfikacie bezpieczeństwa. Należy go dodać i zainstalować. Pojawi się okno logowania, w którym wpisujemy […]

Jak utworzyć nową bazę danych?

Aby utworzyć nową bazę danych zaloguj się do panelu zarządzania serwerem. Bazy danych są przez nas trzymane na dedykowanych szybkich serwerach. Dlatego też przed założeniem bazy danych należy wydzielić część miejsca z serwera i przenieść go na serwer baz danych. Aby to zrobić należy kliknąć na Bazy danych a następnie na Limity dyskowe baz danych. […]

Dane do konfiguracji klienta FTP

FTP to protokół, który pozwala nam w szybki i wygodny sposób wgrać pliki na nasz serwer. Wymaga skorzystania z programu, którego konfigurację opiszemy poniżej. Ze względu na to, że komunikacja przy użyciu FTP jest przesyłana otwartym tekstem gorąco zachęcamy do użycia FTPs, który to jest szyfrowany i gwarantuje nam, że nikt nie podsłucha naszej transmisji. […]

Co to jest Webmail?

Dzięki wygodnemu panelowi Webmail w każdym miejscu na świecie możesz mieć dostęp do swojej poczty elektronicznej. Po utworzeniu konta pocztowego na stronie z informacjami o konfiguracji zobaczysz jego adres, poczta.3hosting.pl Po zalogowaniu się zobaczysz czytelny interfejs. Po lewej stronie znajduje się lista folderów na Twoim koncie pocztowym. Większą część zajmuje widok maili w danym folderze. […]

Kiedy moja domena zostanie zarejestrowana?

Czas aktywacji samej domeny u rejestratora zależy od niego samego, procesów weryfikacji tożsamości, końcówek domen, wpisów we WHOIS itp. Zazwyczaj sama rejestracja domeny i jej aktywacja – trwa kilka-kilkanaście minut. Jeśli u swojego rejestratora domeny już zmieniłeś adresy DNS, to fizyczne powiązanie Twojej domeny z naszymi serwerami może trwać do 24h (do 72H dla domen […]

Co to jest DNS?

DNS – (czyli Domain Name System) to systemem serwerów przechowujących dane na temat adresów domen. Dzięki DNS możesz odwiedzić swoją stronę www czy sprawdzić wiadomości na portalach. Bez tego żaden serwer na świecie nie mógłby połączyć się z docelowym miejscem w sieci. Nasze serwery DNS to:

Co to jest domena?

Domena to unikalny adres internetowy, pod którym można znaleźć twoją stronę www, forum lub skorzystać z poczty e-mail. Na przykład 3hosting.pl i ksiezyc.net to domeny. Nie ma dwóch takich samych domen – każda jest niepowtarzalna. Domeny ułatwiają korzystanie z internetu. Przecież prościej zapamiętać www.3hosting.pl niż ciąg liczb 192.166.202.76. Pamiętaj, że rejestrując domenę, dodajesz ją do […]

Lista limitów dla poczty elektronicznej

Aby zachować prawidłowe działanie usług, poczta e-mail posiada nałożone limity dotyczące rozmiaru załącznika oraz ilości wiadomości wysyłanych. Limity te różnią się dla opłaconych kont hostingowych oraz kont testowych. Limit rozmiaru pojedynczej wiadomości Limit rozmiaru dla pojedynczej wiadomości e-mail wynosi 500 MB. Należy jednak mieć na uwadze kilka rzeczy: Dlatego w praktyce raczej nie wysyła się […]

Pełne wsparcie

Dołącz do ponad 40 000 naszych zadowolonych klientów.

966
rozwiązanych
zgłoszeń
w ciągu ostatnich 7 dni
243
rozmów
telefonicznych
w ciągu ostatnich 7 dni
1 234
chatów
online
w ciągu ostatnich 7 dni

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.